Image that works | Boek
Ik help jou ontdekken wat je uniek maakt, hoe je dat aan anderen laat zien en hoe jij daarmee het werk creëert waar jij blij van wordt. Wanneer wie je bent, wat je wilt en wat je uitstraalt samenvallen, versterken ze elkaar. Die kracht brengt je waar je wilt zijn.
Persoonlijke branding, carriere branding, job consultant, company training
1032
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1032,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

In 10 stappen jezelf onderscheiden

als young professional

Wil jij als young professional optimaal tot je recht komen in werk? Wil je jezelf onderscheiden zodat je uniek, zichtbaar en optimaal tot je recht komt, maar weet je niet hoe? Lees dan dit boek.

 

In dit boek krijg je antwoord op vragen als:

  • Sluit mijn werk voldoende aan bij mijn kennis, ervaring en ambities?
  • Hoe creëer ik werk waar ik gelukkig van word en energie van krijg?
  • Past mijn werk bij wie ik ben en mijn kwaliteiten?
  • Is dit het nou? Ik kan en wil meer of ik wil iets anders, maar hoe realiseer ik dat?
  • Hoe ben ik zichtbaar op een manier die bij mij past?
  • Hoe kom ik over en hoe presenteer ik mezelf vol zelfvertrouwen?

Je ontwikkelt in 10 stappen jouw personal brand. Dit boek is praktisch, bevat praktijkvoorbeelden en opdrachten. Je gaat direct aan de slag. Creëer het werk dat bij je past en waar jij gelukkig van wordt. Onderscheid jezelf, want er is niemand zoals jij!

Vanaf 25 september 2020 is mijn boek ‘In 10 stappen jezelf onderscheiden als young professional’ te koop via Managementboek.nl en bol.com voor 17,50 euro. Wil je meerdere exemplaren bestellen voor de young professionals binnen jouw organisatie? Stuur dan een mail naar sandra@imagethatworks.nl en dan neem ik contact met je op. Heb je maatwerkvragen, wil je een training of workshop combineren met de aanschaf van boeken voor jouw organisatie? Mail dan naar sandra@imagethatworks.nl. Ik neem graag contact met je op om jouw wensen en de mogelijkheden te bespreken.
Lezers van het boek ontvangen handige tools zoals een personal brand- format en een handige personal brand checklist, zodat je direct aan de slag kan met jouw merk.

Recensies

Met torenhoge verwachtingen en veel ambitie komt de jongste generatie de arbeidsmarkt op. Helaas laten de cijfers zien dat veel young professionals vastlopen in hun werk. De onderliggende oorzaken hiervan zijn dat ze zichzelf nog niet goed kennen, niet goed weten wat ze echt willen en niet goed weten hoe zich moeten positioneren. Sandra geeft met dit prettig leesbare boek daar zeer waardevolle antwoorden op. Ik raad iedere young professional aan die zichzelf serieus neemt om dit boek te lezen, zodat je met nog meer focus en energie werk kunt doen waar jij in gelooft.

Jasper Scholten, millennial expert, auteur van Het Millennial Mysterie. 

 

Je eigen personal brand is een cadeautje aan jezelf – waardoor je deuren opent. Dit boek geeft je een handig stappenplan met sprekende voorbeelden van andere young professionals en teasende vragen op weg naar jouw eigen merk. Het leven is te waardevol om zomaar voorbij te laten gaan. Neem even gas terug, pak dit boek erbij en sta stil bij jezelf. Wie ben jij? Wat wil jij? Zet jezelf in je kracht.
Martine Pieters, Eindredacteur Careerwise.nl

 

In een wereld waarin authenticiteit mensen in beweging brengt, zijn herkenning en vertrouwen belangrijke mechanismen die ervoor zorgen dat jonge professionals opgemerkt worden. Sandra brengt met dit boek een praktische gids voor alle jonge professionals die stapsgewijs hun eigen personal brand willen vormgeven en meer recht willen doen aan hun eigen identiteit. De toepasbare oefeningen zetten je direct aan het werk en maken het een boeiende ontdekkingstocht naar jezelf en je eigen zichtbaarheid.
Martijn Baten (28), medeoprichter Nederlandse Social Media Academie (NSMA), social media specialist en young professional.

 

In dit boek krijgen young professionals van binnen naar buiten waardevolle tips om zichzelf te onderscheiden naar hun werkgever, de arbeidsmarkt, maar ook in hun eigen loopbaan. Sandra beschrijft in heldere taal hoe de doelgroep dit kan bereiken. Ook worden er tips aangereikt hoe zij dit kunnen onderzoeken. Als je dit leest en de vragen  beantwoordt, leer je jezelf kennen en weet je wat JIJ kunt. Wat ik onderscheidend vind is dat niet alleen het loopbaanperspectief beschreven wordt, maar ook de presentatie van de persoon zelf, zoals vorm en kleur van kleding en de betekenis en uitstraling hiervan. Dit is voor young professionals – en voor organisaties MET jonge mensen – die nog zoeken naar inhoud en vorm heel waardevol. Vanuit organisaties bezien kan dit boek als basis dienen voor het “goede gesprek” met jonge mensen. Ik hoop dat er een tweede deel van dit boek komt waarin Sandra zich richt professionals van middelbare leeftijd.

Mattias van ’t Spijker, HR Manager

 

Een helder en praktisch boek waarin Sandra je stap voor stap begeleid naar het creëren van je eigen personal brand. Het boek helpt je om inzicht te krijgen in o.a. je talenten en drijfveren en dit te vertalen naar je eigen merk. Je onderzoekt wat jou uniek maakt aan de hand van oefeningen en praktische tips en vertaalt dit naar acties om uiteindelijk het werk te creëren (en aan te trekken) wat bij je past. Een ontzettend waardevol boek voor young professionals die bezig zijn met hun eerste of tweede carrièrestap of begeleiders en adviseurs die met young professionals samen werken.
Selina Tomur (31), Adviseur talentontwikkeling

 

In dit boek neemt vakvrouw Sandra Pieterse je mee om jezelf beter te leren kennen en krachtiger te presenteren. Een compleet boek, dat je stap voor stap meeneemt jouw personal brand te ontwikkelen. Het is een leerzaam en inspirerend boek. Ook als je geen young professional meer bent zoals ik, is het boek een aanrader.
Brenda van der Sanden, Zelfstandig ondernemer. Organisatieadvies, Interimmanagement en HR advies

 

Wil je werk wat energie geeft en waar je jouw unieke kwaliteiten goed in kan zetten? Lees dan zeker dit boek! Sandra geeft hele concrete tips waar je direct mee aan de slag kunt om je eigen merk te ontwikkelen en je zichtbaarheid te vergroten. De tien stappen zijn geschikt voor elke jonge starter die op zoek is naar betekenisvol werk waar je energie van krijgt. Als je alle stappen volgt, ben je gewoon helemaal klaar voor de volgende stap in jouw carrière.
Jelmar Oomkens, Beleidsadviseur